torsdag 1. januar 2009

Mine første sokkepar!!

Jeg har lenge grudd meg til å strikke sokker... mamma er så flink til det at jeg har hatt litt prestasjonsangst! Men nå måtte jeg prøve meg på egenhånd. Sokkene er strikket med Viking Naturgarn og er nok ikke spesielt slitesterke, men de får heller være innesokker :)
Det første paret er i grått og str 43, til Mannen :)
Dette paret er egentlig mye lysere enn bildet tilsier og er i str 37 til meg selv.
For meg er dette noe å være litt stolt av, jeg har nemlig aldri klart å strikke et helt par før.. jeg har en tre-fire halvferdig enkle sokker liggende, men ikke noen fullførte og slett ikke noen i par :)

2 kommentarer:

Havfrua sa...

Så flink du har vært. det er jo ikke så vanskelig som man tror, det har jeg erfart selv. Vil sammtidig ønske deg et godt nytt år.

Toril sa...

Tusen takk :)

Nå skal jeg strikke flere!
Godt nyttår :)