onsdag 31. desember 2008

Årets siste garnshopping!

En av gavene jeg fikk til jul var et gavekort på Smykkestein i Bodø. Det er favorittbutikken min :D
I romjulen hadde de -20% rabatt på alle varer og det passet jo meg ypperlig! Hele gavekortet måtte dermed brukes opp ;)
Her er hele fangsten... det er dårlige bilder, men det får dere bare tåle :)
Strømpepinner og rundpinner i str 4.5. De skal brukes til å lage pulsvarmere og lue til Klukkaen fra forrige innlegg! Jeg har igjen mye garn fra den...
140 gram med Kauni i sort, grått og hvitt. Jeg heklet sjal og pulsvarmere til mamma i dette garnet til jul. Nå måtte jeg kjøpe et til, jeg har nemlig plan om at hun skal få skikkelige fingervanter til... hysj:)


To store hesper med Hifa 2-trådsgarn. Fargen er ikke like mørk i virkeligheten som på bildet, de er egentlig litt bleket blå. Disse skal bli nøstebarngenser til et tantebarn... hysj:)

Til sist kommer 13 nøster med Viking Naturgarn. De skal bli til sokker, tova tøfler og kanskje en lue eller et par votter og en tova julekurv eller to. Nydelig garn!



Takk for julegava Siv og Hans Jørgen :D




2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei herlig med garn shopping, det er kos det... ønsker deg et godt strikke år i 2009

Anonym sa...

For en herlig fangst!!! Du er heldig du :)

Kjekk blogg du har, masse kjekke og fine ting du lager. Inspirerende!

Takk for titten og takk for koselig kommentar i bloggen min :)