mandag 19. januar 2009

En award til!

Denne flotte awarden har jeg fått fra Ruth Synnøve Teksten som hører med, er som følger:Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold.Disse bloggerne er usedvanlige sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsene deres.
Det er mange bloggere som fortjener denne awarden. Jeg har imidlertid valgt å gi disse seks en liten oppmerksomhet:

3 kommentarer:

✿ May-Liss ✿ sa...

Tusen takk, Toril! Nå ble jeg smått rørt, må jeg ærlig si. Tenk at mine stotrende forsøk på å lage en blogg kan gi et slikt uttrykk/inntrykk.

Jeg tar med meg awarden med det samme til bloggen min, og så skal jeg gå i tenkeboksen for hvem seks som skal få den etter meg. Klem fra May-Liss

marianne sa...

Tusen takk:) Så koselig, blir litt satt ut her jeg da.Min blogg er meg, og ikke noe å få oppmerksom for,hadde jeg tenkt..men jeg tar den med meg,takk og neier pent:)

MirreVirre sa...

Tusen takk!