søndag 4. januar 2009

En rekke med nattevakter..

--gir mange små strikkeprosjekter!
I natt ble denne laget, en Tychus-lue!
Bittelitt stor til meg :-) Dersom jeg drar den ned har jeg den til øyebrynene. Jeg lurer på om ikke svogeren min skal få denne til bursdagen sin!

Likte mønsteret kjempegodt, skikkelig film-strikking uten tankearbeid :-)
Strikket på pinne 5.5 med Trysilgarn. Har mere garn igjen så det blir vel kanskje en ny en til natta... :-)
Jeg tok utgangspunkt i Hege sin norske versjon av mønsteret på http://blogg.hobbyboden.com/hege/index.php/2008/01/

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ser ut som det er kjekt og nattevakter...
herlig lue...

Hage og Foto entusiast sa...

Morsom lue. Så deilig og varm ut. Så ålreit med nattevakter som gir litt strikketid da...

Elin - Varøyrampen sa...

Så stilig den lua va:) Legg d mønster på nett?