lørdag 9. mai 2009

Lappeteppet er ferdig!!

Endelig er teppet ferdig :)
De første lappene ble heklet på hurtigrutetur med korpset siste helga i februar. Iløpet av mars ble det heklet ganske mye og i april ble det endelig montert. Den siste uken har teppet lagt i en ball og ventet på den siste avsluttende svarte kanten som skulle "binde" det hele sammen!
Nå er den på plass og jeg er veldig glad for at samvittigheten kan få nye strikkeprosjekt å tenke på:-)
Teppet er ganske så stort! Det er ca 180 x 200 cm og dekker hele meg fra topp til tå!
Jeg har heklet det på pinne nr 5 og det inneholder ca tusen nøster med Artic fra Trysilgarn.
Teppet ble laget med hensikt til å være sengeteppe på det ene gjesterommet vårt.
Ble det ikke bra??


21 kommentarer:

Hanne sa...

Heisann :) siden du var den første som komenterte mitt første innlegg på hobbyboden tenkte jeg du fortjente en liten komentar fra meg på bloggen din :) Så fin blogg du har, og for et nydelig teppe du har laget :) Hilsen en ny innflyttet på hobbyboden :)Bloggene mine blir også glade for besøk ;)Hilsen Hannest

Lunamon sa...

Skitfint bei de...
Fra en bodøværing tel en anna..
Mitt vibette havna i Bodø forrige helg og detr neste går også dit..
må bare orke å hekle 40 nøster en gang til...¨

ha ei flott helg.

Niko sa...

Finr teppe. Ha ei god helg.

dachsemor sa...

Så fint teppe! Ser fram til å bli ferdig med mitt.

MirreVirre sa...

WOW, du har jammen vært effektiv! Jeg har holdt på med teppet mitt i godt over et år jeg!
Det ble skikkelig fint da!
Ha en fortsatt fin helg!

M sa...

Så nydelig teppe!

MCF sa...

Shit altså ! Det ble kjempefiiint :) Og sååå STOOORT !! Imponert, måtte bli noen lapper det der altså! Tålmodighet er ikke noe du mangler :p

God helg!

Mona sa...

WOW! Det var et kjempeflott teppe med stilige farger!!

May-lill sa...

veldig flott teppe. likte fargene

charlotte sa...

For et nydelig teppe! det er et virkelig effektfult mønster, og flotte farger!

Frk. Chilli sa...

Wow!!! Så fantastisk flott det var:-)

Bente-Lise sa...

Jøss!! Det e jo bare såå fint da!! Bra jobba flinka :)

randi K design sa...

Så flott dette ble!

Elin - Varøyrampen sa...

Herremin så bra.
Bøye meg i støve;)

Hage og Foto entusiast sa...

For et Nydelig teppe :) KJempelekkert.Produktiv og rask du er.

Desirée sa...

Det ble utrolig flott, for et arbeid! Jeg venter med spenning på garnet mitt sånn at jeg kan ta fatt på en Babette jeg også, gleder meg :)

KRØLLEMIKKEL sa...

Dette teppet er utrolig flott!

Elisa sa...

litt av en jobb du har gjort her..kjempe flott teppe:)

Miriam sa...

Kjempeflott teppe!

Sølvis blog sa...

Nydelig hekleteppe du har laga

Katrine_tm sa...

Veldig tøft!! :D
Gøy å se i bloggen din!