mandag 13. april 2009

Påskeparty, andre og siste del

Påskepartyet i bloggen min har vært litt labert de siste dagene :-)
Nå er jeg derimot klar for en siste lille innspurt før partyet er slutt!
En av reglene var å blogge noe godt! Innholdet i egget mitt er heller stusselig...men det er jo fordi jeg har koset meg i påsken! Egget er nytt av året, jeg fant ikke det fra i fjor :D
Noe av det jeg forbinder med vår (og dermed påske) er såing av blomsterfrø som skal ut i potter og verandakasser til sommeren :-)
I år har vi sådd tre sorter, dere får se mer når (dersom) det blir noe fint ut av de!
Sammen med blomsterspirene har jeg tatt bilde av påskens store hit; kald pils! Jeg er veldig glad i øl... veldig! Så til påske, fridager og kos hører det med en kald øl eller to :-)
Siden jeg har flyttet til Bodø måtte jeg bare ta bilde en dag det var Nordlandspils i huset :-)
Nyt partyet de siste timene!
Resultatet av påskestrikkingen min kommer om en dag eller to, jeg skal bare krangle med noen ugler først... :)

1 kommentar:

ASSA sa...

Takk for trivelig party.
Det har vært moro med mange nye bekjentskaper!