søndag 28. desember 2008

Endelig er Klukkaen mi ferdig!

Denne kjolen bestilte jeg garn til i sommer. Jeg var enig med meg selv at den skulle ligge til været ble mer passende for en ullkjole! For et par måneder siden startet jeg på kjolen!
Tre-fire kvelder med hullmønster-konsentrasjon og blomsterbord førte til en begynnende senebetennelse i armen. Dette førte til at kjolen ble lagt vekk og etterhvert ble den avglemt til fordel for julegavelaging!
Den siste uken etter at julegavene var ferdiglaget ble kjolen tatt frem igjen og etter noen intense strikkedager er den ferdig! Liker godt fargen og regner med den blir mye brukt :-)
Jeg liker at skjørtet på Klukkaen er såpass vidt som det er. Derfor måtte det bli et "dansebilde" også :-)


5 kommentarer:

Hage og Foto entusiast sa...

Så fin den ble. Virkelig lekker. Et riktig godt nytt år ønskes deg:)

Anonym sa...

Så flott Klukkaen din ble, og du kler den kjempegodt! Denne fargekombinasjonen kunne jeg tenkt meg også, hvis jeg skulle strikke den en vakker dag mener jeg... ;o)

✿ May-Liss ✿ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
✿ May-Liss ✿ sa...

Denne er flott! Og den kler deg riktig godt. Jeg forstår godt at denne kan bli en favoritt :)

Anonym sa...

Kjempefin kjole, likte veldig godt at du har tatt med et "danse-bilde" det gir et veldig godt inntrykk av kjolen.