fredag 26. september 2008

Caliometry og mange andre planer...

Jeg har så mange prosjekter på gang som jeg aldri har hatt før! Dette er veldig kjekt, men litt dumt også... det dumme er at ingentng blir bogget! Litt fordi jeg har begynt på julegaver som ikke skal legges ut her før etter jul, og det andre er at jeg ikke liker å blogge halvferdige ting.
Det jeg har på pinnene:
- Julegaver! Har ferdig to, snart tre! Og har planer om flere... :)
- Genser til meg selv, denne er snartsnart ferdig!
- Hekleteppe til en bitteliten baby som fremdeles ikke er kommet ut fra magehulen sin.

Innimellom disse store prosjektene blir det et å annet miniprosjekt. Litt kjekt å få småting ferdig, denne gangen ble det en caliometry:-)

Ha ei fin helg alle sammen!

Søndag reiser jeg til London for en uke, regner med det blir litt garnshopping!

Ingen kommentarer: