mandag 1. september 2008

Månedens mest vellykket tabbe..


Dette sitteunderlaget ble laget som et bidrag til Månedens Tema på Norsk Strikkeforum. Det som gjor at det hele ble en tabbe var at det er heklet, ikke strikket. Dermed ble det diskvalifisert.. litt synd, for jeg hadde gledet meg til å være med i konkurransen!
Gleder meg til å se å se de andre bidragene:)
Gleden i tabben var derimot mottakelsen sitteunderlaget fikk hos sin nye eier! Det ble laget til eldste tantejente (3 1/2 år) for å ha med i ryggsekken når barnehagen skal på tur! Jeg synes der er kjekt at de får med seg litt unike ting i barnehagen, da blandes ikke alle tingene sammen, og ungene får et lite forhold til det som kanskje sees på som forbruksvarer.

3 kommentarer:

Elin - Varøyrampen sa...

Kor tøft d vart:)

Monica Therese sa...

Utrolig stilig ble det,synd det ble disket!!
Sier det igjen jeg,det er synd at jeg ikke har noen små jenter rundt meg jeg kunne strikket/heklet til ;)

Hage og Foto entusiast sa...

Dette var utrolig flott, morsomt og unikt. Synd det ble disket.Men barnehagejenta er nok fornøyd vil jeg tro :)