onsdag 8. oktober 2008

No kan vintern bare komme!!

Jeg har nemlig strikket meg ullgenser!
Den er fra Garnstudio og er strikket i Eskimo på pinne nr 8 :) Det er en varm og god genser med andre ord! Egentlig skulle jeg både vasket og/eller dampet den litt før jeg la ut bilde, men jeg er så utålmodig etter å blogge litt at jeg ikke har tid til å vaske genseren ;)


Så her er den! Hetten ble kjempestor, men det er bare godt! Da kan jeg gjemme hele ansiktet dersom det blir virkelig kaldt... ;)
Dette er første store prosjektet til meg selv, og jeg er kjempestolt over å ha blitt ferdig:)


3 kommentarer:

Monica Therese sa...

OI,så fin den ble =)

Jeg også vil ha en sånn en!!!

Anonym sa...

Gratulere med vellykket resultat :-)
Jeg leter selv etter et gensermønster, og har tenkt å prøve å strikke min første genser :~ Var innom denne genseren jeg også ;-) det er en fin modell

Elin - Varøyrampen sa...

Oi:) Kor fin den va:)
Flenk du e!!!