onsdag 11. februar 2009

Nøstebarn-votter

til en liten kompis av meg :-)
Strikket i en tråd Drops Alpaca og en tråd Sisu!
Pinne 4
Usikker på hvor mange gram som er gått med, men det er ikke mye! :)

Har tidligere laget spiralsokker til sammen kompisen i samme garn-sammensetning, men bildet er borte! Kommer kanskje senere :-)

Ellers er det mye som skjer på strikke/hekle-fronten for tida. Jeg strikker kjole til meg selv, straks ferdig med et babylappeteppe, har strikket en hals jeg ikke har blogget, har strikket et pannebånd som jeg ga bort før det ble tatt bilde av og har en ullbukse på pinnene og en genser under planlegging... :-)

3 kommentarer:

AnitaK sa...

Søte votter :)

Wenche/chawo sa...

Så fine ,vottene dine var.

Elin - Varøyrampen sa...

Effektiv du e!!! tamt her for tia. Men har nå leggan som ikke e blogga da.. mangla nå knappa. Må vel få gjort d ferdig...