lørdag 14. februar 2009

Etterlengtet garnbukett

Er de ikke flotte? Jeg har enda ikke strikket av dette garnet, men nå har jeg åtte hesper jeg skal kose meg med!


For en mnd eller to siden bestilte jeg fire brune hesper fra 123knit. De kom etter en liten uke og var akkurat så nydelige som jeg hadde trodd!

I utgangspunktet tenkte jeg å bruke disse nøstene til oppskrifter fra Nøstebarnboka, men fant etterhvert ut at jeg ville lage en genser til meg selv.


Til den genseren måtte jeg ha litt mer garn og veien til nettbutikken var heldigvis ikke lang! Jeg trengte to hvite hesper og siden tollgrensen tillater fire hesper måtte jeg selvfølgelig kjøpe fire! Det er jo måte på hvor fornuftig man kan være ved garnkjøp ;)


Jeg valgte en farge som kunne kombineres både med det brune og det hvite, jeg regner ikke med å bruke alt på genseren. Farge nr ble lyngrosa :)


Ingen kommentarer: