torsdag 25. februar 2010

Et lite hjertesukk...

Jeg strikker mer enn jeg har gjort på veldig lenge!
En ukes tid har jeg vært hjemme i permisjon nå før babyen vår kommer og dermed er det mye strikketid :D
At det er OL på tv å dermed mye tv-tid er jo også en fordel! Det gjelder bare å ha noe enkelt å strikke når det er mest spennende på tv!

Grunnen til at det dermed strikkes mye og blogges lite er at jeg og mannen er så "kjipe" på å dele kjønnet på arvingen som kommer snart.. :)
Det jeg derimot kan fortelle er hva jeg har strikket:
- Nøstebarndress i lammeuld fra 123knit
- Kjørepose i det nye Simba-garnet fra Europris, fantastisk deilig garn også så billig!
- Flere luer og votter selv om babyen kanskje ikke trenger så mye slikt før til høsten...
- Jakke fra Myk Start
- Smetteskjerf
I tillegg holder jeg på med en rillestrikket bukse til jakka fra Myk Start.. begge deler er i Delight fra Drops, flott garn!
Hekler også et bølgeteppe i Lerke, men det er jo så kjedelig... jeg er lei :D

I tillegg er begge kommende bestemødrene i full gang! Jeg skal selvfølgelig blogge det de strikker også etterhvert. Svigermor har strikket hentesett og mamma har laget Nøstebarnteppe, smikker og massevis av flotte sokker og tøfler.

1 kommentar:

Elin - Varøyrampen sa...

Herremin kor fort tia går. Eg tenkt i dag; "ja d e no enda ei stund te dokk ska ha, har jo itj termin før i mars" hehe. Jaja der fikk eg den:))))

Lykke te. Kos deg å NYT tia:)