mandag 22. mars 2010

Gjesteopptreden i bloggen min :-)

Som tidligere nevnt har både mamma og svigermor strikket fine ting til lille Sigurd som ble født 19.mars :-)
Først ut i bloggen er hentesettet fra Dale som svigermor strikket etter ønske fra oss!
Består av bukse med åpning mellom beina, kjempepraktisk!
Jakke med Raglanfelling og perlestrikk :-)

Skikkelig guttelue!
Og søte små sokker! Vi har jo selvfølgelig tatt bilde av settet med herligheten inni, det kommer etterhvert... Disse bildene ble lastet inn på maskina lenge før fødselen så de var litt lettere tilgjengelig enn de som er på kameraet :-)

8 kommentarer:

Rigmor sa...

flott sett!!

Unknown sa...

Så nydelig et baby sett:)og gratulerer med den lille:)

Christina sa...

Nydelig babysett. gratulerer med lillegutt.

Tove sin strikkeside sa...

nydelig sett gutten din har fått. Det er mange masker fylt av omsorg og kjærlighet.

Gratulerer med gutten

lena sa...

Hei:) fant bloggen din via en annen. Nydelige strikket ting. Settet bare i jentefarger og jente-lua har prinsessa her og. Fikk det som hentesett fra svigermor, og er helt nydelig!

Magrotte sa...

Gratulerer så masse med lille Sigurd:)
Så heldig du er som har så flinke strikkedamer i familien,det hentesettet var aldeles nydelig,og det babyteppet har han nok gleden av i mange år:)

Anonym sa...

Gratulerer! Hentesettet var nydelig, og jeg må se å få kjøpt hetfet så jeg kan strikke den lua. Gutteluer er vanskelig å finne, foreløpig har jeg funnet bare ei god oppskrift. Bilde i bloggen min :)

Veronika sa...

Gratulerer med lille Sigurd:) Kjempeflott sett, fins ikke noe kjekkere enn hjemmestrikket til de små!