onsdag 10. mars 2010

Babybølgeteppe og nøstebarnpledd

Bølgeteppet har jeg heklet i Lerke på pinne 3... Det var innmari gøy første halvdel og grusomt kjedelig andre halvdel... Det er vel ofte slik det er når andre prosjekter frister mer!
Men; teppet er bløtt, stort og veldig deilig!
Nøstebarnteppet har min kjære mamma strikket i NZ Lammeuld. Gleder meg masse til å bruke teppet og er henne evig takknemlig for at hun gadd å strikke det :D
Dette er nemlig et prosjekt jeg gruer for, tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å få det stort nok:-)

7 kommentarer:

Hanne sa...

Nydelige tepper. Tepper er virkelig noen tålmodighetsprøver å strikke, men de blir utrolig fine og deilige når de er ferdig da.

Strikkejenta sa...

Flotte tepper! Jeg hater å både strikke og hekle tepper, nettopp fordi første halvdel er kjempegøy og andre halvdel er pyton! Men det var et veldig fint teppe du hadde heklet.

Rigmor sa...

kjempe flotte tepper!!! Selv om de er en tolmodighetsprøve å strikke/hekle så er de iallfall fantastisk gode å bruke når de er ferdige :)

Sylke Feldhusen sa...

Nydelig teppe du har heklet! Bra
du holdt ut helt til teppet var ferdig, skjønner godt at du ble litt lei mot slutten ;)

Hege sa...

Så flott teppe :)
Blir et lykkelig lite barn som skal få bruke det :)

Unknown sa...

To flotte og gode tepper som kommer til og varme et lite nurk...

Anonym sa...

To skjønne tepper, hver på sin måte!
Jeg har kost meg og tittet i bloggen din - det skal bli spennende å følge med på hvilken "sort" som kommer til verden...