onsdag 11. august 2010

Sparkjøp hadde salg

i begynnelsen av Juli... lillemann skal ikke begynne i barnehage før til neste høst, men jeg er alt i gang med å tenke på barnehagegarderoben! For det første er det en del han trenger og sist, men ikke minst vet jeg hvor lett jeg er å avlede til nye prosjekter når mitt (mine) nåværende er litt kjedelige... Det vil da si at jeg kommer til å trenge et helt år på å strikke de kjedelige, men praktiske, klærne han trenger :-)
Etter råd fra damene på Hobbyboden falt valget på Rubin Superwash. Jeg har ikke strikket med dette tidligere, men etter å ha lagt opp til en rillestrikket ullbukse er jeg positiv til at dette er et godt garn til formålet. Det er mykt og godt å strikke med!
Haugen teller beskjedne 36 nøster, men jeg har ikke prosjekter til alle. Tips mottas med takk :-)

1 kommentar:

Elin - Varøyrampen sa...

Lykke te me "garderobestrikking". Du e knallflink. Eg ser itj behovan før dæm e der, å da e d gjerne for seint...