søndag 23. august 2009

Tidenes UFO er ferdig

Nemlig en ullbukse fra Nøstebarn!
Denne ble påbegynt for snart et år siden.. strikket ned til der beina skulle dele seg og så ble den bare liggende... Den har lagt nede i en skuff helt til jeg hadde leteaksjon etter rundpinne nr 3 tildigere i sommer! Da jeg oppdaget at rundpinnen sto fast i denne buksa måtte jeg bare krype til korset! Buksa blei ferdig og rundpinnen løslatt!
Rundpinnen sitter nå fast i en annen UFO, menmen.. den tid, den sorg!
Buksen er strikket av to-trådsgarn fra Hifa. Det virker litt stivt, men jeg regner med at en tur eller to i vaskemaskinen vil gjøre det litt mykere.

11 kommentarer:

Rigmor sa...

:) Den buksa er bare så god!! Sitter perfekt på!!!
Ha en flott søndag!

Beate sa...

Fin bukse. Godt å ha fått ferdig en ufo :)

Hanne sa...

Buksa ble fin den. Er en så god følelse når en endelig blir ferdig med ufoer som har ligget en stund.

Hage og Foto entusiast sa...

Så deilig med slike bukser. Sitter stramt og godt, og varmer desto mer. :)

sipusa sa...

hehe, ja plutselig trenger man en strikkepinne;-)jeg kjøpte ekstra nr seks jeg, før jeg oppdaget at den satt fast i strikketøyet jeg hadde i veska LOL

Elisabeths kreative hjørne sa...

Fin bukse :-)
Blir nok god å ha til vinteren!!

sol sa...

Det er deilig å få ferdig ufo'er som har ligget en stund. :)

Anlen sa...

Ufo er ein fin oppfinnelse:) For når du endeleg plukkar dei fram, er det jo sjelden så mykje arbeid igjen før du er ferdig!!

Brit Strikkenerd sa...

Heisan. Tusen takk for at du tok turen innom meg i dag å hilste på lille Tinka.
Yepp deilig når ufo produktene kan ferdigstilles!!

-Anette- sa...

Heisann!
Etterlyser ei lita adresse eg =)
Sjå bloggen min.

Elin sa...

Buksa ble jo kjempefin! Det er så deilig å bli ferdig med slikt som har ligget en stund. Ha en flott kveld!