fredag 6. juni 2008

Mange prosjekter...

Nå har det vært stille i bloggverdenen min i over en uke, det er lenge det!! :)
Problemet har ikke vært at jeg ikke har laget noe, men kombinasjon av frustrasjon og hemmeligheter har ført til lite bilder:)

Ting på pinnene:
- lapper!! Er med i Vennskapsteppealongen på Norsk Strikkeforum og prøver nå å strikke lapper til den store gullmedalje:) Skal strikke fire lapper hver mnd, noe som er veldig overkommelig, men det er det med strikkefastheten da... Strever fortsatt med å finne ut av det, men et par lapper har det blitt.
- julegaver... ja, jeg vet det kanskje er tidlig, men det er mye som skal lages! Å siden det er gaver kan jeg ikke legge ut bilder riktig enda;)
- kjole til tantebarnet mitt som skal strikkes etter denne oppskriften: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=4&lang=no
Fargene jeg har valgt er en nydelig lys turkise, og jeg gleder meg til å begynne på denne! Planen er at den skal være ferdig til høsten:)

Ingen kommentarer: