onsdag 7. juli 2010

Feather & fan

Mitt første "skikkelige" sjal har sett dagens lys :-) Jeg strikket et rillestrikket tidligere og heklet mange englemaskesjal, men dette er det fineste så langt!
Oppskriften finnes her om du er registrert på Ravelry. Jeg har strikket deg i Baby merino fra Drops på pinne 5.5mm. Det er ikke veldig stort, men deilig å ha som skjerf! Mykt og godt i halsen :-) Jeg brukte akkurat to nøster, men skulle gjerne hatt litt mer slik at avfellingskanten ikke måtte bli så stram.. men man lærer mens man går, ikke sant?

8 kommentarer:

Lunamon sa...

Å dette ble nydelig du!
Riller gjør seg også på dette.
Også er det så velsigna godt å slippe vrangmasker på noen runder :o)

Elimor sa...

Lekkert sjal. Du er flink.

Silje sa...

Helt nydelig farge!!

Hanne sa...

Nydelig, det er virkelig delikat i hvitt det sjalet :D nå fikk jeg lyst på ett til gitt :P

Nitus sa...

Kjempefint sjal og farge.Dette er en av mine favorittsjal.

LilleAsk sa...

Nydelig sjal!

mono sa...

Vakkert sjal! =)

Beate sa...

Kjempeflott sjal!