fredag 5. februar 2010

Luer i lange baner!

Jeg har fått ny luedille! Denne gangen var det i hovedsak luer til en Kreftinnsamling på Hobbyboden jeg skulle lage, men noen av de er nok for tykke for innebruk og blir dermed liggende til messer i høst :-)
Lue strikket i Merino Extra Fine fra Drops. Pyntet med perlemorsknapp :-)
Heklet i Hubro fra Dale.

Strikket i babyull fra Rauma. Tre rette og en vrang! Gjør den fleksibel og fin :-)


Denne er strikket i dobbel Labbetuss fra Europris. Her er det også tre rette og en vrang, men på bildet er lua på vrangen.. så dermed blir det tre vrange og en rett ;) Synes lua var fin på vrangen jeg!



Ny vranglue, i Eskimo!




Tre rette og en vrang, i Eskimo!





Siste lua, denne også på retten ;) Strikket i Iglo fra Europris og klør dermed litt.. lurer på om jeg skal prøve å fore den med fleece! Den tid, den sorg :)






2 kommentarer:

KRØLLEMIKKEL sa...

Det var mange flotte luer.

minon sa...

Hjelpe meg så mange flotte luer du har laget! Bøyer meg i støvet!