tirsdag 1. desember 2009

I dag er det 1. desember!

I Hobbyboden-verden betyr dette julekalender!!!
Vi er ca 90 damer som har laget kalender til hverandre og i dag var det første åpningsdag av pakkene!
Jeg sendte avgårde en kalender til Televimsen og fikk en i retur! Pakken med nisser på er pakke nr 1 i Televimsens kalender :-)

Her er mine pakker! I det minste tolv av de... :-) Jeg har laget kalender til mannen i år og siden vi deler kurv har han lagt oppi de tolv første jeg fikk fra Televimsen og jeg har lagt oppi de tolv første av hans pakker! Så gjenstår det å se om vi husker å etterfylle kurven om en ukes tid! Ikke det at jeg tror det skal bli noe problem...for dette er gøy!!


Min første pakke var kjempeflott!! Jeg har ønsket meg julekort og nå fikk jeg både i pose og sekk synes jeg :D Dette er et kit til å lage 10 egne julekort, med konvolutter, klistremerker osvosv..
Når eksamenen min er over på torsdag skal det lages julekort!
Tusen takk Televimsen :-)



1 kommentar:

Hege sa...

Så masse flott det var her.. og så flott adventspakke du har fått ;)

Ha en flott 1 desember