onsdag 23. september 2009

Jeg har ikke sluttet å strikke!

Jeg har heller ikke sluttet å blogge... men det er jo så mye som skjer for tiden :D



Jeg har det som føles som 1000 prosjekter på pinnene. Blant annet:

- Puff Daddy fra Pickles

- Dette skjørtet med så mange modifikasjoner at det bare kanskje kommer til å ligne litt

- Så sikler jeg litt på dette settet som ble lagt ut gratis-oppskrift på for et par uker siden..

- En del hemmeligheter er det også på pinnene.. noen julegaver, noen overraskelser og noen bursdagsgaver!

- Til slutt vil jeg anbefale alle å gå innom bloggen til Briti! Hun lodder nemlig ut en julekalender til en heldig vinner!

1 kommentar:

Brit Strikkenerd sa...

Har det på samme måten for tiden, ufo korgen bare vokser og vokser. Men det er så MYE jeg har lyst til å gjøre!!
Ønsker deg lykke til med trekninga av julegavekalenderlotteriet på fredag. Det kan jo bli deg:)