onsdag 15. juli 2009

Sommeroppsummering nr 1

Før vi dro på ferie fikk jeg ferdig noen småprosjekter som har lagt ei stund. Nå er det på tide å legge ut bilder!
Noen av dem skal derimot toves, så de kommer det bilder på en annen dag... kanskje i morgen?

Først ut er et englemaskesjal i Sisu fra Sandnes og Alpaca fra Drops. Det er tynt, lett og varmt! Blir sikkert en fin gave utover høsten :-)
Fra en rest Eskimo ble denne luen heklet. Jeg regner med den passer til ei lita jente!

Selvfølgelig hekler jeg lapper! Dette er også Eskimo. To blåfarger og en offwhite som ble handlet på Drops-salget i Mai. Jeg har heklet sekskanter for første gang og mangler bare et hvitt nøste for å få dette ferdig! Skal handle i dag :-)

I Portugal hvor vi var på ferie så vi massevis av solsikker plantet i hager, på solsikkefarmer langs veiene og i parker. Jeg er fantastisk glad i disse blomstene og når min kjære og jeg var på Plantasjen for et par dager siden kom han seg ikke unna... han måtte kjøpe de til meg :-)
Så nå står de ved siden av TV-en og lyser opp!
Er de ikke flotte?

Ingen kommentarer: