fredag 8. mai 2009

Bloggpausen min er over

for denne gang håper jeg :-)
I det siste har motivasjonen skrantet litt, i tillegg til at jeg har brukt mye tid på lappeteppet mitt som snart er ferdig!
Er dere heldige får dere se det i morgen :-)
Litt småtterier har det da blitt, blant annet dette søte fra nøstebarn-boken.
Minivotter og lettstrikket babylue. Begge deler er strikket fra restene av garnet til nøstebarn-dressen min og enda er det mye igjen av de to hespene jeg nøstet opp til dressen. Jeg har enda seks hesper igjen...forslag til hva jeg skal strikke av de?? :-)

Luen må vel kanskje pyntes litt, men siden jeg ikke vet hvem som skal få den venter jeg litt. Brunt er jo fint både til gutter og jenter, så jeg tenker å pynte den opp eller ned etter evne når det trengs :-)


For et par dager siden kjøpte jeg dette heftet sammen med 13 grønne nøster...
Hva det skal bli får dere ikke vite før jeg er ferdig :-)
Jeg har laget ca en tredjedel og det går fort!!



2 kommentarer:

Elin - Varøyrampen sa...

Godt pausen e over;)
Nøstebarn-garnet e utrolig drøyt å strikke av. Bi jo aldri tomt. Men kan vel sekkert forvent at d e tomt når man minst venta d, å ønska d...
Ha ei fin helg

Marit sa...

Mye flott å se i bloggen din!
God helg!