søndag 26. oktober 2008

Ikke oppdatert på evigheter jo!!

Ingen blogging på nesten to uker... det er ikke holdbart:) Tror ikke jeg har hatt en så lang bloggpause siden jeg startet bloggen min. I det siste har jeg holdt på med en del ting som ikke kan vises frem. Jeg har altså samme problem som mange andre bloggere med bloggtørke;)
Imidlertid er det noen småting som får æren av å bli tatt bilde av:
En liten lue som ble heklet på skolen forrige uke! Denne passer nok en 2-åring, den ble litt trang rundt pannen!
Prinsessebånd som eldste tantejenta skal få i dag! Strikket på pinne 8 og tovet i maskina. Fem små perlemorsknapper formet som blomster fikk æren av å bli satt på som pynt :)
Foruten om disse småtingene har jeg mye på pinnene/blogglista for tida:
- Babygave som ble ferdig på fredag.. denne er jeg superfornøyd med! Problemet er bare at den skal gies vekk i helgen så jeg tar ikke sjansen på å blogge den enda:)
- Barnejakke som strikkes på bestilling. To stk til to søstre:)
- Et par tøfler
- Et par votter
- Noen luer
- Og litt flere julegaver og bursdagsgaver og andre gaver... :)


Ingen kommentarer: